Det är ok att äta frukost klockan 1 på en söndag

En timma promenad på förmiddagen och en väldigt sen frukost..  Liten middag och fest här igår, tack för en tokbra kväll, väldigt mycket folk, kände hälften! Och krogen, inte min ärta under madrassen, man känner sig som en vante bland folkhavet och när okända människor tar tag i en för att kyssa min färgglada arm så får jag inte annat än krupp på människor och deras sätt att beté sig.. Bör påpekas att jag går ut nykter och får därefter kanske skylla mig själv..

Te, russinbröd, kiwiyoghurt och ägg, mums!


Kommentarer
Postat av: Robin

Russinbröd!!!!!!!!!!!!!

2011-10-09 @ 15:46:17
Postat av: Isabelle

SÅ GOTT!!

2011-10-09 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0