Dotter till två hälsosamma skogsmullar

Det är sällan jag är godissugen på veckorna, jag har inga förbud eller några riktlinjer jag måste följa, jag har inga frossardagar, ätardagar eller vad andra kallar det, de flesta verkar inte riktigt veta innebörden av dessa ändå och istället missbrukar konceptet.. Jag är uppväxt med Lördagsgodis, i ett hem där det bara lagats husmanskost, druckits rödmjölk och där lightprodukter inte existerat, där skräpmat är någonting man äter ca två gånger om året, film och Tv är någonting man kollar på när det spöregnar med undantag om man har fullt upp med att bygga paraplyhus ute på gatan.. Jag tillbringar hellre en hel helg ute i skogen än shoppar på stan och när jag är sugen på en Mars, då köper jag en Mars...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja, så var det!. Du skriver bra!

2011-10-20 @ 22:24:57
Postat av: Isabelle

Puss på dig mamma!

2011-10-21 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0